vendredi 9 décembre 2011

Dinner : home made pizza Calzone

Last evening, I prepared pizza Calzone for dinner ! This time I prepared it with :
=> Minced meat, tomato sauce, onions, mozzarella, green yellow and red peppers, and grated cheese.
Find the last one that I prepared with moked chicken breast in this post.
As usual my pizza was done with the ingredients available in my fridge and totally improvised, but it was delicious and to redo :)
Here you are some pictures.







8 commentaires:

  1. Thank you Harija for visiting :) I follow you too! Kisses !

    RépondreSupprimer
  2. thanks for the follow and following you back!

    RépondreSupprimer
  3. Que tes recettes me donnent envie a chaque fois !! belle présentation !! kisssss

    RépondreSupprimer
  4. ça a l'air tout simplement divin :)

    Je sais pas si tu te rappeles de moi j'avais un blog qui s'appelait "Beauty Language", on me la piraté malheureusement.... je reviens avec un nouveau, et je me relance dans une nouvelle aventure :)

    Au plaisir de te lire :)

    Badria

    http://audreystea.blogspot.com/

    RépondreSupprimer
  5. Merci ma belle, ça fait plaisir de te relire :) désolée pour l'ancien blog :( bravo pour le nouveau, j'adore ! Ravie que tu sois parmi les membres de mon blog mais aussi de faire partie du tien :)
    Bisou

    RépondreSupprimer
  6. YAMMMMMMMMMY i want it :D

    BY:cutenails-art.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  7. ça donne faim tout ça ! :)

    bisous

    RépondreSupprimer
  8. ça donne faim tout ces yummy posts :)
    j'attend avec impatience les prochaines recettes ;)
    boussa

    http://leguidedelama.blogspot.com

    RépondreSupprimer